دوربین Mini DV Q7 ریزترین دوربین جهان با قابلیت عکس‌برداری فول اچ‌دی است. این دوربین ۲ مگاپیکسلی قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 480 × 640 را دارا بوده و فیلم‌ها وو عکس‌های گرفته‌شده توسط آن در کارت حافظه قابل ارتقای این دوربین ذخیره می‌شود. این دوربین از کارت حافظه Micro SD تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. باتری دوربین Q77 WiFi mini DV از جنس لیتیم پلیمر است و می‌تواند تا ۱ ساعت فیلم‌برداری کند. بدنه کوچکک و آلومینیومی این دوربین باعث شده بسیار سبک و قابل‌حمل باشد و گیره کلیپسی که درر پشت دوربین قرار دارد این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را بر روی جیب خود یا هر‌ جای دیگر آویزان کنید و از کار‌های خود در طول روز فیلم‌برداری کنید.

 

دوربین Q7 WiFi mini DV توانایی ضبط فیلم با کیفیت VGA ۴۸۰ × ۶۴۰ و QVGA ۲۴۰ × ۳۲۰ را دارد. این کیفیت فیلم‌برداری برای دوربینی به این کوچکی بسیار شگفت‌انگیز است سرعت فیلم‌برداری این دوربین ۱۵ فریم بر ثانیه است و فیلم‌های ضبط‌ شده با فرمت AVI در کارت حافظه این دوربین ذخیره می‌شود. فرمت فیلم‌های گرفته شده توسط این دوربین AVI بوده و سرعت فیلم‌برداری دوربین Q7 ۱۵فریم‌بر‌ثانیه است. سنسور این دوربین CMOS است. شما می‌توانید این دوربین را به سیستم عامل‌های iOS |Android | Windows متصل کنید و فیلم‌های گرفته شده را بر روی سیستم ‌عامل‌های فوق اجرا کنید.

 

عکس‌های گرفته‌شده توسط این دوربین با کیفیت فوق‌العاده ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ گرفته می‌شود یعنی این دوربین توانایی ضبط عکس با کیفیت Full HD را دارا است. فرمت عکس‌های گرفته‌شده توسط این دوربین JPEG بوده است. این دوربین می‌تواند تا ۱ ساعت فیلم‌برداری و عکاسی کند و سایز کوچک این دوربین این قابلیت را می‌دهد که فرد آن را با خود به هر جایی برده و مخفی کند. حتی می‌توان از این دوربین به عنوان دوربین مخفی در خانه، محل‌کار و... استفاده کرد. این دوربین از سنسور‌های CMOS برخوردار است.



خرید بخارشور اکوویتا آروماتیک - Ecovitta